Vuarnet

Vuarnet

Pera

Poté co v roce 2004 získala značka Vuarnet ocenění „Stars of the Design“ za nejinovativnější, nejoriginálnější a nejavantgardnější výrobek za svou kolekci per, oslavila 50 let úspěšné historie. V unikátním obalu, jako lyžař v letu, slaví 50 let inovací, kvality, pohodlí a důrazu na technické zpracování, těchto nezpochybnitelných hodnot značky.

V nové kolekci psací potřeby VUARNET vyzývají nemožné pro vaše potěšení, pro skutečně jedinečný zážitek při psaní a autentický styl.

ZNAČKA

Sportovní dobrodružství, jméno VUARNET se postupně stalo světovou značkou spojenou se sportovní legendou.

MUŽ – sportovní legenda, závodník, vyzyvatel, inovátor.

PRODUKT – spojuje ve vzájemné rovnováze styl, komfort a špičkové technické provedení, které obstojí i v náročné zkoušce časem.

ZPŮSOB VIDĚNÍ ZNAČKY – integrace vítězných hodnot do široké škály produktů.

HODNOTY – nezpochybnitelná kvalita, vášeň pro technologii, pohodlné použití, elegance, touha.

Unikátní autenticita, zpracování, styl a kvalita patří k bontonu.

MUŽ V POZADÍ

Jean Vuarnet, objevitel nové aerodynamické pozice pro sjezd, tzv. „vajíčko“, vyvinul vlastní konstrukci slunečních brýlí pro sportovce.

1933 narození Jeana Vuarneta

1950-59 studuje univerzitu v Grenoblu, je členem francouzské reprezentace ve sjezdovém lyžování

1960  olympijský vítěz ve sjezdu ve Squaw Valley v USA, uvedení prvních slunečních brýlí Vuarnet.

1961-72 zakladatel a prezident francouzsko-švýcarského lyžařského střediska „Les Portes du Soleil“

1988 Jean se rozhodne plně věnovat rozvoji značky VUARNET.

1988-94 rozšíření portfolia produktů na sportovní oblečení a doplňky, brýle, hodinky, kosmetiku, pera atd.

1994-98 období rozvoje značky a přerodu z malé společnosti v nadnárodní skupinu. Jean jako prezident a jeho syn Alain jako generální ředitel.

1998 Jean Vuarnet odchází do penze a předává pozici synovi Alainovi. V průběhu 10 let se mu podařilo vybudovat úspěšnou společnost a zanechat tak nesmazatelný otisk.

2000 společnost zavádí nové „V“  logo. Od té doby používá současně dvě loga. Stylové a úhledné „V“ logo reflektující estetiku a moderní aspekt značky navenek a uvnitř, původní logo odrážející  zlatou medaili, autentičnost, věrnost a důvěru, závazek kvality.

2000-5 období expanze, společnost otvírá pobočky v Jižní Americe, produktům VUARNET se dostává mezinárodního uznání.

2007 Le Figaro věnuje celou stranu článku o sportovní legendě. Jean Vuarnet, vynálezce pozice „vajíčka“ věnoval sportu celý život. Ve svém článku redaktoři neváhají říct, že Vuarnet byl pro sjezdové lyžování tím, čím byli pro atletiku Fosbury, Lutz pro krasobruslení a Panenka pro fotbal. Až do roku 2010 bude francouzská reprezentace nosit sportovní oblečení a doplňky VUARNET.

2010 oslava 50-tého výročí zisku zlaté medaile a trvání značky. Domovské město Morzine-Avoriaz skládá hold svému nejznámějšímu obyvateli a na náměstí je mu odhalena socha znázorňující sjezdařský postoj, tzv. „vajíčko“. Vyrobena ze skla a hliníku, stejně nadčasová, jako značka a produkty VUARNET.

KLÍČOVÉ MOMENTY

1960 Jean Vuarnet získal zlatou medaili ve sjezdu na olympijských hrách ve Squaw Valley. Poprvé použil své technicky vylepšené brýle.

1961 Jean Vuarnet a Roger Pouilloux zahajují výrobu brýlí VUARNET.

1984 VUARNET oficiálním sponzorem olympijských her v Los Angeles, každoročně se prodá vícen než milión kusů brýlí. Prvním krokem k diverzifikaci portfolia je zahájení výroby sportovních oděvů v USA.

1988 VUARNET Sportswear expanduje do Evropy.

1990 VUARNET zahajuje výrobu hodinek.

1992 VUARNET se stává partnerem tenisové asociace, oficiální časoměřič turnajů ATP.

1993 VUARNET se stává oficiálním dodavatelem oblečení pro lyžařské instruktory ve Francii.

1994 expanze značky do Jižní Ameriky.

1995 VUARNET zahajuje výrobu oblečení pro jachting.

1997 VUARNET zahajuje výrobu obuvi.

1998 VUARNET se stává oficiálním dodavatelem oblečení pro lyžařské instruktory v Itálii. Zahájení výroby kosmetiky, parfémů a psacích potřeb.

1999 VUARNET zahajuje výrobu „casual“ módy. Nová kolekce hodinek ve spolupráci s Pierre Lannier.

2001 VUARNET proniká na nový, expandující, trh potravinových doplňků.

2004 uvedení nové řady péče o pleť v extrémních podmínkách.

2005 uvedení značky VUARNET Femme zaměřené na šperky.

2006 zahájení produkce lyžařských přileb a dalších ochranných pomůcek. Uvedení nové kolekce kosmetiky, opalovací krémy do hor i k moři.

2007 otevřen první exkluzivní VUARNET butik v Brazílii.

2008 VUARNET se stává opravdu globální značkou se širokou škálou produktů. Oficiální partner a dodavatel francouzské lyžařské federace. Zahájení výroby hodinek v Basileji.

2009 Oficiální partner a dodavatel italské lyžařské federace a ruské reprezentace až do olympijských her v Soči 2014. Otevření prvního exkluzivního butiku VUARNET ve Val d’Isere nabízejícího celou škálu VUARNET produktů od sportovního oblečení a doplňků, přes sluneční brýle, hodinky, šperky, psací potřeby, zavazadla až po kosmetiku, opalovací krémy a nutriční doplňky.

2009/2010 zahájení co-brandingu s výrobcem supersportovních aut Maserati. Exkluzivní kolekce sportovního oblečení a doplňků.

2010 k 50. výročí zisku zlaté medaile zahajuje spolupráci s výrobcem lyží INNOVASKI.